Dieta na płaski brzuch dla mężczyzn

Dieta na płaski brzuch dla mężczyzn

Redakcja

2016-08-23

1 komentarz

Jadłospis na brzuch na rzecz mężczyzny wymaga głównie odstawienia alkoholu, tuczących pokarmów, słodkości a także tuczących przysmaków i z bąbelkami płynów. Jadłospis na płaski brzuch posiada na celu zrzucenie warstwy tłuszczu, mimo wszystko by była efektywna trzeba także umocnić mięśnie proste i skośne brzucha.

Jak musi prezentować się zbilansowana dieta na brzuch na rzecz mężczyzny? Jadłospis na brzuch na rzecz mężczyzny składa się z 2 faz - w I tak komponujesz menu, by zbilansowana dieta na płaski brzuch a także ćwiczenia wytrzymałościowe pozwoliły ci zmniejszyć wagę, w II - do trochę zmodyfikowanego jadłospisu na brzuch dołączasz ćwiczenia siłowe. Zdrowemu mężczyźnie, pracującemu umysłowo, starcza zbilansowana dieta 2200 kcal. Otyły mężczyzna, decydujący się na jadłospis na brzuch, musi się zredukować do 1200-1400 kcal na dzień.

Jadłospis na brzuch na rzecz mężczyzny: jak przyjmować?

Jadłospis na brzuch zaleca się niezmiennnie, gdy masz wrażenie, że twój mięsień piwny rozrósł się więcej niż miara. Możesz także dokonać pomiarów centymetrem krawieckim. Zmierz swój obwód w pasie. Jeżeli okazuje się on równy lub dużo większy aniżeli 102 cm – moment się wziąć za siebie, bo taki rezultat w talii jednoznacznie wskazuje na nadwagę brzuszną. Wartości pomiędzy 94 a 102 cm to ostrzeżenie. Prawidłowy obwód pasa u mężczyzny nie musi przekraczać 90 cm. W ocenie sprawności fizycznej duże wartości posiada także pomiar ciśnienia tętniczego. Jeśli masz nadwagę brzuszną, a znaczenie ciśnienia okazuje się równa lub przekracza 140/90 mm Hg – niezbędne okazuje się specjalistyczna kuracja.

Jadłospis na brzuch na rzecz mężczyzny: ogólne zasady

  1. Spożywaj systematycznie 5 jedzenia na dzień, nigdy nie zapominaj o śniadaniu.
  2. Spożywaj jak najwięcej dobrego białka: niskotłuszczowe mięso, ryby a także świeże owoce morza, niskotłuszczowy nabiał i strączkowe warzywa.
  3. Spożywaj warzywa a także świeże owoce.
  4. Ostatnim potraw przez cały dzień powinno posiadać niskotłuszczowe białko bez sacharydów.
  5. Zrezygnuj ze smażenia - potrawy gotuj (także na parze) lub piecz.

Jadłospis na brzuch: rola treningów ruchowych

By zbilansowana dieta na brzuch spełniła własne zadanie, niezbędne okazuje się powiększenie codziennej dawki ruchu. I nie chodzi wyłącznie o ćwiczenia siłowe, ale także o inne formy dyscypliny sportowe ruchowej. Nadmiar tkanki tłuszczowej musimy zwyczajnie zgubić - stosuj jadłospis 1200-1400 kcal a także trening aerobowy. Umocnieniu mięśniowa brzucha będą sprzyjały ćwiczenia siłowe.

dimagrisci-velocemente.it

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Catch Me Patch Me w promocji:
Catch Me Patch Me
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 640 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

atsobanski

2016-09-12 14:23:26


wątpię, żeby diety dla kobiet i dla mężczyzn się musiały się tak od siebie różnić

ZdrowieMężczyznaTreningi