Mity na temat płaskiego brzucha

Mity na temat płaskiego brzucha

Redakcja

2016-09-30

brak komentarzy

Marząc o płaskim brzuchu, wypróbowałaś już niemalże każdą metodę, mimo wszystko rezultaty wciąż są mizerne? Możliwe że jest tak w związku z tym, że wierzysz w popularne mity, wskutek czego uzyskanie postawionego zamierzenia okazuje się zwyczajnie niemożliwe. Prezentujemy przeważnie ponawiane kłamstwa na temat na pozór najskuteczniejszych środków na płaski brzuch.

Im więcej brzuszków, tym zdecydowanie bardziej płaski brzuch

Brzuszki mogą pomóc umocnić tkankę mięśniową, mimo wszystko nie sprawią, że po niedługim okresie będziesz mogła poszczycić się sześciopakiem, a brzuch będzie płaski, chyba że będziesz wprowadzać ponadto aktywności redukujące tkankę tłuszczową. Godny polecenia jest regularny trening kardio połączony z właściwą dietą. Redukcja tłuszczu możliwa okazuje się wyłącznie dzięki trzem elementom: brzuszkom, zmniejszeniu ilości konsumowanych dań oraz wykonywaniu fundamentalnych treningów angażujących różnorodne części ciała.

Najskuteczniejszym rozwiązaniem na płaski brzuch jest głód

To przekonanie towarzyszy wielu osobom, które gwałtownie redukują ilość przyjmowanego jedzenia. Choć może się to przyczynić do zmniejszenia tłuszczu, rezultat nie okaże się długookresowy, a w dodatku postępując w taki sposób, poważnie możemy wyrządzić krzywdę swojemu ciału. O niskiej zawartości kalorii dieta przyczynia się do spadku tempa przemiany materii. Pozbawiamy nasz organizm istotnych substancji wzmacniających, których wymaga, by mechanizmy metaboliczne mogły zachodzić w prawidłowy sposób. Co więcej, zaczyna brakować nam siły do przeprowadzania pracy, nie mówiąc już o treningach.

Węglowodany są największym wrogiem

Ogólnie sądzi się, że by zyskać płaski brzuch, węglowodany muszą zostać usunięte z kuracji odchudzającej. To oczywiście fałsz, istotne jest mimo wszystko, by wybrać właściwy ich typ. W szczególności odżywcze są węglowodany obecne w artykułach z pełnego ziarna o niewielkim indeksie glikemicznym, które obejmują ponadto drogocenne włókna wspomagające pracę jelit oraz przeciwdziałające wzdęciom.

Zaleca się sięgać tylko po składniki beztłuszczowe

Próbując uzyskać swój cel, wiele kobiet sięga tylko po składniki o niewielkiej obecności tłuszczu, ufając, że wyłącznie w taki sposób zredukuje poziom absorbowanych kalorii. Na nieszczęście, zazwyczaj posiadają one znaczne ilości niezdrowych cukrów nadających im korzystniejszy smak, wskutek czego tak naprawdę są dużo bardziej kaloryczne niż składniki obejmujące lipidy. Nie zapominajmy, że nie każde tłuszcze oddziałują na naszą niekorzyść. Jednonienasycone, występujące przykładowo w oliwie z oliwek czy orzechach, są naszemu ciału niezbędne i przyjmowane w umiarkowanych proporcjach mogą pomóc w utracie wagi.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 181 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi