Skuteczne odchudzanie: 5 najważniejszych zasad

Skuteczne odchudzanie: 5 najważniejszych zasad

Redakcja

2016-10-30

brak komentarzy

Starasz się schudnąć, więc testujesz kolejne diety i próbujesz nawet treningu z Ewą Chodakowską, niestety Twoja waga stale wskazuje tyle samo, a nawet więcej? Zastanawiasz się, co poszło nie tak. Prawdopodobnie na drodze do odchudzania popełniasz kardynalny błąd, który wszystko hamuje. Poznaj zasady, które absolutnie musisz przestrzegać, jeżeli marzy Ci się szczupła sylwetka.

Nie omijaj śniadań

Czasem wydaje się nam, że jeżeli mniej zjemy to nasza waga nagle poleci w dół. Nic bardziej mylnego! Odpowiednia dieta to przede wszystkim regularność, konsekwencja i nie mniej niż 5 posiłków dziennie. Przede wszystkim nie zapominajmy o porządnym śniadaniu, zaś przed nim wypijmy szklankę wody z cytryną na pobudzenie metabolizmu do pracy.

Zmień nawyki, by zauważyć zmianę

Dieta nie polega wyłącznie na zmianie jadłospisu. Tutaj chodzi także o zmianę wielkości porcji i częstotliwości spożywania posiłków. Oczywiście, nie jest tak łatwo wyrzec się ulubionego dania, lecz bez tego ani rusz! O czym jeszcze warto pamiętać? Niewątpliwie o aktywności fizycznej. To najwyższy czas zaprzyjaźnić się z karnetem na basen i wejściówkami na siłownie. Mniejsze porcje na talerzu Zmiany żywienia nie należą do najprostszych, dlatego zacznijmy od omijania szerokim łukiem sieciówek Mc'Donalds i KFC. Na pewno wyjdą nam na zdrowie. Warto również przyjrzeć się porcjom, które lądują na naszych talerzach. Jeżeli nadal są zbyt duże, nie możemy liczyć na spektakularne efekty. Zastosujmy zatem zasadę jedzenia połowy posiłków. Pół obiadu może wyglądać bardzo skromnie na dużym talerzu, dlatego jedzmy z mniejszych talerzyków śniadaniowych. Wówczas optycznie będzie on pełny jedzenia, a my nie będziemy mieli świadomości jakichkolwiek wyrzeczeń.

Ujemny bilans kaloryczny

Skuteczne odchudzanie zaczyna się w momencie osiągnięcia ujemnego bilansu energetycznego. Co to oznacza w praktyce? Jest to stan, w którym spalamy więcej kalorii niż ich dostarczamy do organizmu. Jak to zrobić? Przede wszystkim zastanówmy się nad swoim jadłospisem i uprawiajmy regularnie sport. Trening 2-3 razy w tygodniu w zupełności wystarczy.

Utrata wagi to nie koniec

Jeżeli na naszej łazienkowej wadze pojawi się ta wymarzona cyfra, to nie jest koniec! Schudnąć to jedno, zaś utrzymać wagę to całkiem inna sprawa. Okazuje się, że na tym etapie czyha na nas sporo pokus. W końcu, skoro już udało nam się wypracować figurę, to pozwalamy sobie na małe grzeszki. Wówczas nasza waga powraca i to z nawiązką. Dlatego pamiętajmy, że skuteczne odchudzanie to nie tylko dieta, ale zmiana naszych nawyków z perspektywą długoterminową.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 191 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Dieta