3 dyscypliny sportowe, które redukują dużo więcej niechcianych kalorii niż Ci się wydaje

3 dyscypliny sportowe, które redukują dużo więcej niechcianych kalorii niż Ci się wydaje

Redakcja

2016-09-03

1 komentarz

Skakanie na skakance Ćwiczenia ze skakanką wymuszają wysiłek całego ciała. W trakcie podskoków funkcjonują wszystkie mięśnie: ramiona, barki, przedramiona, pupa, łydki, uda, brzuch, plecy i klatka piersiowa, a krew i limfa krążą w szybszym tempie.

Jednym wymaganiem, jaki musimy wypełnić, aby zyskać poprzez skakanie na skakance, to odpowiedni wybór jej długości. Przy regularnym treningu doskonale redukuje nadprogramowe kilogramy i polepsza działanie układu krążenia. Jak wypracujesz sobie odpowiedni balans, twoje ciało stanie się elastyczne i będziesz ruszać się z lekkością. Porównując do biegania, trening na skakance zdecydowanie mniej nadwyręża stawy, a co się z tym wiąże, istnieje niższe prawdopodobieństwo urazu. Ilu kalorii się pozbędziesz? 575 i dużo więcej!

Jazda na rowerze Jeżeli Twój współczynnik masy ciała (BMI) to dużo więcej aniżeli 26, trening na rowerze będzie dla Ciebie najlepszym wyborem w walce z otyłością! Z jakiego powodu? Przy wysokim BMI zalecane jest, aby w trakcie treningu generować jak najniższe obciążenie i stres. Jazda na rowerze zwycięża zatem z bieganiem, klubami fitness i wieloma innymi dyscyplinami sportu (albowiem nie nadwyręża stawów). Pedałując umacniamy tkankę mięśniową łydek, ud, podudzia i brzucha. Wzmaga się pracę układu krwionośnego, obniża ciśnienie krwi, powiększa pojemność płuc, usprawnia przemiana materii i wzmacnia układ odpornościowy. Jazda na rowerze jest także pomocnikiem osób walczących ze skórką pomarańczową! Przy łagodnej jeździe spalisz około 500 kcal w okresie 60 minut. Jazda z wyższą prędkością pozwala zgubić nawet 700-800 kcal w ciągu jednej godziny. 

Dlaczego opłaca się rozpocząć przygodę z rolkami? Nie tylko gwarantują doskonałą sprawność, ale głównie świetnie relaksują. Poza tym mniej kosztują niż rower czy narty i nie zagracają mieszkania. Rolki to doskonały pomysł dla tych, którzy lubią się ruszać, nie chcą nadwyrężać stawów, ale marzą o zgrabnej pupie i wysmuklonych udach. Rolki to typowy trening kondycyjny, analogicznie jak jazda rowerem, bieg czy pływanie. W trakcie rozłożonego w dłuższym czasie wysiłku na średnich obrotach mięśnie czerpią z energii zgromadzonej przy spalaniu kwasów tłuszczowych, które wyzwalane są z tkanki tłuszczowej w trakcie lipolizy. Aby zapoczątkować ten efekt musimy trenować co najmniej 35 minut w średnim tempie. Ile kalorii spalisz? 600 i dużo więcej!

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 284 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

minia230

2016-10-24 23:28:31


rolki super. ale teraz idzie zima więc pewnie lepiej będzie założyć łyżwy.

ZdrowieTreningi