Czy A6Weidera działa?

Czy A6Weidera działa?

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Słyszałeś, iż Aerobiczna 6 Weidera to pewna wygrana w bitwie o płaski, ładnie wymodelowany brzuch? Być może – o ile wytrwasz w takiej walce do końca. Zobacz, czy 6 Weidera jest dla każdego czy też czy z pewnością opłaca się przetestować dokładnie taki zestaw treningów.

6 Weidera od lat cieszy się ciągłą popularnością nie jedynie wśród osób aktywnych, które poszukują efektywnego treningu na umocnienie mięśni brzucha, ale dodatkowo, a może na wstępie, wśród tych, którzy urodzonymi sportowcami nie są, ale doszli do wniosku, iż coś z tą „oponką” należy nareszcie wykonać. Ze względu na to że 6 Weidera jest w szczególności znana ze wszystkich treningów na mięśnie proste i skośne brzucha, spragnieni błyskawicznych efektów, pełni optymizmu oraz werwy zabierają się do obowiązków…

6 Weidera – I 7 dni, II 7 dni i…

Klops. Jednak, mimo iż sława 6 Weidera nie wzięła się znikąd, niewiele kto jest w stanie zakończyć cały program, który ciągnie się aż 6 tygodni. Aż – ponieważ codziennie poprzeczka stale się zwiększa. 6 Weidera składa się z 6 treningów realizowanych jedno po drugim bez jakichkolwiek przerw. Musi się je robić na twardym podłożu. Cykl jest bardzo monotonny, ale co z tego, jeżeli w konsekwencji mamy dorobić się six packa! Głównym elementem jest zastopowanie każdego aktywności na trzy sekundy. Gdy zaczynasz – masz do przeprowadzenia 1 serię, a więc robisz 6 ćwiczeń, każde po 6 powtórek. Nic prostszego, fakt? Poczekaj! Absolutnie wszystko tylko przed tobą! Za parę dni czekają na ciebie już trzy serie wraz ze zwiększająca się liczbą powtórek każdego treningi: 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, aż nareszcie przy 6. 7 dniach – 3 serie po 6 treningów (każde trening po 24 powtórzenia). Nie pogubiłeś się? Oznacza to, iż pod koniec treningu robisz 4trzy2 brzuszki. W czasie między seriami poleca się zrobienie trzy-minutowej przerwy. Prawdopodobnie dla sportowców to żaden wyczyn, ale dla laika – istny koszmar! Szczególnie iż końcowe etapy oznaczają dobre 30 minut treningów (pamiętając, iż każdy aktywność fizyczna przejawia przebiegać trzy sekundy).

6 Weidera – rezultat wart ruchu?

Upierasz się, aby wytrwać? Doskonale! Jeżeli nie posiadasz dolegliwości z nadmiarem warstwy tłuszczu organizmie, rezultaty pojawią się z pewnością. Jeżeli mimo wszystko twoim naczelnym kłopotem jest tłuszczyk w obrębie brzucha, nie nastawiaj się na sukces. Same "brzuszki" (rzeczywiście PRZENIGDY) nie sprawią, iż po 6 tyg. na twoim brzuchu pojawi się kaloryfer. Ukończona 6 Weidera aczkolwiek wzmocni mięśnie, a systematyczne aktywności pozwalają zrzucić do pewnego poziomu grubość w pasie, ale cudów nie ma! Same "brzuszki" nie pomogą. Choćby tak wymagający system jak 6 Weidera bez zmiany diety oraz dołożenia do planów treningowych treningów kardio nie jest w stanie pomdodajóc.

6 Weidera – gdy boli kręgosłup

To następny kłopot. 6 Weidera jest efektywna jedynie wówczas, gdy przeprowadzamy aktywność właściwie pod kątem technicznym. Nie bywa proste, ponieważ w kolejnymi ćwiczeniu odcinek lędźwiowy musi być „przyklejony” do podłoża, ręce ułożone szeroko, a broda skierowana do sufitu. Ci, którzy posiadają gorsze mięśnie proste i skośne brzucha albo nie wiedzą, jak właściwie wprowadzać brzuszki, możliwe są obciążali kręgosłup a także mięśnie szyi.

6 Weidera – wykonywać czy nie?

Jeżeli ćwiczysz systematycznie, posiadasz odpowiednio wiele samozaparcia oraz siły – spróbuj! Rezultaty są zauważalne, ponieważ system obejmuje ćwiczenia, które włączają odmienne części tkanki mięśniowej brzucha (mimo że brakuje tu aktywności angażującego mocniej skośne mięśnie brzucha). Początkującym polecam mimo wszystko rozpocząć od mniej bezkompromisowych programów. Inne zestawy robione regularnie w kombinacji z właściwą dietą a także zajęciami kardio dadzą zbliżony rezultat.

Niezależnie od tego, jaki system sportowy wybierzesz, sprawdź obowiązkowo, jak prawidłowo wykonywać brzuszki – ta wiedza przyda się zawsze!

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 693 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi