Jak pozbyć się oponki na brzuchu: ćwiczenia skuteczne na brzuch

Jak pozbyć się oponki na brzuchu: ćwiczenia skuteczne na brzuch

Redakcja

2016-09-06

brak komentarzy

Pozbycie się dodatkowych fałdek na brzuchu to nie lada wyzwanie! A wystarczy raptem odpowiedni zestaw treningowy, by zaangażować mięśnie do intensywnej pracy i zwiększyć tempo spalania niechcianej tkanki tłuszczowej. Poznaj najskuteczniejsze ćwiczenia na brzuch, które raz na zawsze pozwolą Ci wyeliminować oponkę z brzucha. Zaczynamy!

Ćwiczenie 1

Rozpoczynając ćwiczenie stań prosto i następnie unieś prawą nogę zgiętą w kolanie na skos do poziomu klatki piersiowej. W momencie, gdy skręcasz tułów dotknij łokciem kolana. Teraz na przemian podnoś raz prawą, a raz lewą nogę po skosie i stykaj kolana z przeciwległym łokciem. Nie zapominaj, że odpowiednia technika zaleca utrzymanie prostych pleców. Aby efekty były jeszcze szybsze, stale napinaj mięśnie brzucha.

Ćwiczenie 2

Znajdź trochę wolnej przestrzeni, dlatego zacznij biec w miejscu, a przy tym unoś kolana jak najwyżej. Niech Twoje ręce pozostaną ugięte w łokciach i rozluźnione podczas klasycznego biegu. Wystarczy, że ćwiczenie będzie trwało 30 sekund. Niech pierwsza połowa ćwiczenia będzie w umiarkowanym tempie, zaś pod koniec podkręć tempo. 

Ćwiczenie 3

Ćwiczenie rozpocznij od klasycznej deski z podparciem na przedramionach. Niech Twój tułów i nogi pozostaną w linii prostej. Następnie wyprostuj jedną, zaś potem drugą rękę w łokciu. Wówczas przejdź do deski w podparciu na samych dłoniach. Teraz ugnij łokcie i powróć do pozycji wyjściowej. 

Ćwiczenie 4

Ćwiczenie to prawdziwa wspinaczka w poziomie, dlatego pilnujmy, by nie unosić wysoko bioder. Ćwiczenie rozpocznij od pozycji deski na prostych rękach, w oparciu na dłoniach i palcach stóp. Pamiętaj, by zachować proste plecy. Następnie unieś nieco wyżej biodra i zacznij przyciągać raz jedno i raz drugie kolano do klatki piersiowej. Niech Twoje nogi pracują dynamicznie. 

Zobacz też, z czego powinna się skłądać dieta dla mężczyzny


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

ZdrowieTreningi