Jak spalić tłuszcz z brzucha - ćwiczenia

Jak spalić tłuszcz z brzucha - ćwiczenia

Redakcja

2016-11-09

brak komentarzy

Zastanawiasz się, jak spalić tłuszcz z brzucha? Ćwiczenia pragniesz wprowadzić do swojego planu dnia, ale nie masz pewności, które sprawdzą się najlepiej? Poznaj najlepsze treningi, które wykonasz w 12 - 15 minut, trzy razy w tygodniu. Doskonale sprawdzą się zarówno w zaciszu własnego domu, jak i w klubie fitness. Jeżeli myślisz, że kluczem do sukcesu są klasyczne „brzuszki” jesteś w błędzie.

Mięsień prosty brzucha to mięsień łączący podstawę żeber z kością miednicową. Wyobraźmy sobie, że gdybyśmy owy mięsień rozłożyli na stole zobaczyliśmy, że zwija się niczym dżdżownica po dotyku. Gdy to zrozumiemy, zdamy sobie sprawę, że tradycyjne unoszenie tułowia do siadu to wyłącznie strata czasu. Podczas takiego ćwiczenia mięśnie brzucha pozostają płaskie. Co więcej, unoszenie tułowia do siadu działa jedynie na zginacze bioder. W nich nie dopatrzymy się sposobu, jak spalić tłuszcz z brzucha.

Ćwiczenia na płaski brzuch, aby przyniosły jakiekolwiek efekty powinny być wykonywane prawidłowo technicznie. Podczas treningu spinaj mięśnie brzucha, trenuj odpowiedni oddech, ale przede wszystkim postaw na jakość, a nie ilość. 

Plan treningowy na płaski brzuch

Wiele osób zastanawia się, jak spalić tłuszcz z brzucha. Ćwiczenia to jeden element sukcesu, lecz ich skuteczność to wynik determinacji i poświęceniu się treningom w połączeniu ze zbilansowanym trybem żywienia. Dopiero taka kombinacja przynosi wymarzone efekty. 

Proponujemy trening o trzech obwodach, czyli stawiamy na 3 ćwiczenia wykonywane jedno po drugim w podanej kolejności. Po pełnym obwodzie następuje 60 sekund przerwy. Niech liczba powtórzeń każdego ćwiczenia wyniesie 12. 

Pierwsze ćwiczenie to unoszenie miednicy w leżeniu na plecach

W tym ruchu najważniejsze jest, aby stopy oraz kolana ułożyć delikatnie nad ziemią, a następnie przyciągnąć kolana do klatki piersiowej i oderwać pośladki od maty. W momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej.

Drugie ćwiczenie to skłony tułowia w nogami w górze

rzymaj ręce przy skroni. Niech Twoje łokcie pozostaną otwarte, zaś nogi unieś ku górze. Zrób wdech, a następnie powolnym ruchem unieś barki i wykonaj mocny ruch rolowania do wewnątrz. W momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej nie dotykając plecami maty. 

Trzecie ćwiczenie to unoszenie miednicy w leżeniu bocznym

Ćwiczenie zacznij od oparcia ciała na przedramieniu i utrzymaj ciało w linii prostej. Nie zapominaj, aby miednicę unieść ku górze, a stopy oprzeć mocno o podłoże. Wykonaj wyjście miednicy (pośladków) do góry, zaś w momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, aby wykonać ćwiczenie na dwie strony. 

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 188 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi