Trening superserie - rozpiska ćwiczeniowa

Trening superserie - rozpiska ćwiczeniowa

Redakcja

2016-11-24

brak komentarzy

Jak działa trening superserie? Rozpiska ćwiczeń na pozbycie się niechcianych nadprogramowych kilogramów u panów w ogóle nie okazuje się taka skomplikowana jakby się mogło na starcie okazywać. Zobacz sam!

Superserie na zbicie otyłości

Obniżenie wagi da się zyskać poprzez prostą dietę NJT (nie jedz tyle). Ale ekstremalny post powoduje, iż oprócz tkanki tłuszczowej tracisz także tkankę mięśniową. Jeżeli taki okazuje się Twój cel, to musisz być mile widzianym gościem na proszonych obiadach. By utracić jedynie tkankę tłuszczową, musisz wypróbować mocne treningi siłowe, w trakcie których silnie się spocisz, a ciało wprowadzisz w kaloryczny deficyt.

Plan: Wykonaj 10 powtórek aktywności stymulując dolną partię ciała, a nastepnie, bez wypoczynku, 10 na górę. Najrozsądniej jeżeli oba treningi angażują jak największe grupy mięśni. Odpocznij minutę oraz powtarzaj całość 4 razy.

Dolne partie ciała (pupa oraz dwugłowy uda), mięśnie czworoboczne klatki, barków oraz ramion

Martwy ciąg: W pozycji stojącej chwyć sztangę na odległość barków, stopy tej odległości od siebie skierowane nieco na zewnątrz, ramiona proste. Ugnij kolana oraz wysuń się, utrzymując sztangę na prostych ramionach. Nie zginaj pleców.

Wyciskanie: Ułóż się na ławce oraz chwyć sztangę dużym nachwytem. Trzymaj ją na nieco ugiętych ramionach nad klatką piersiową. Stopniowo opuść sztangę do klatki piersiowej oraz wróć do pozycji startowej.

Forma bez kolejki

Superserie oraz serie łączone posiadają jedną wadę. Otóż jeżeli nie posiadasz własnej sali treningowej, przeważnie trudno odnaleźć wolne sprzęty dla owych zestawień. Szczególnie gdy jest dużo osób lub są uprzejmi inaczej. Wypróbuj wówczas superserii, które możesz przeprowadzić w tym samym miejscu lub na jednakowym sprzęcie.

Okazalsze ramiona. Użyj jednej sztangielki; zrób uniesienie przedramienia lewą dłonią, następnie wyciskanie francuskie stojąc prawą, wyciskanie francuskie stojąc lewą oraz na koniec podnoszenie przedramienia prawą. Wykonaj 10 powtórek i odpocznij 60 sekund. Zrób 2 serie.

Siła oraz moc. Zabierz z sali aerobiku matę do treningów oraz ułóż ją obok ławki. Jako początkowe ćwiczenie zrób wyciskanie na ławce, a jako drugie - pompki. Naprawdę to nawet nie potrzebujesz maty. Wykonaj 5 powtórek pierwszego oraz 10 powtórek drugiego ćwiczenia.

Redukcję tkanki tłuszczowej. Pokażemy 3 warianty:

- Opady korpusu ze sztangą na plecach połącz z unoszeniem sztangi do klatki w opadzie tułowia.
- Zrób martwy ciąg oraz szruksy (wzruszanie ramion z ciężarami przy prostych ramionach).
- Podnoszenie nóg w zwisie na drążku, podciąganie.

Wykonaj 10 powtórek każdego ćwiczenia bez wypoczynku między nimi. Wykonaj trzy serie, wypoczywając między nimi 60 sekund.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 368 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi