Ćwiczenia fizyczne w mieszkaniu

Ćwiczenia fizyczne w mieszkaniu

Redakcja

2016-09-30

brak komentarzy

Ćwiczenia fizyczne w mieszkaniu? To prawdopodobne! Nie musisz płacić za karnet ani kupować kosztownego sprzętu sportowego, by pracować nad ciałem. Wystarczy parę elementów dziennego użytku, by wykonać własną siłownię. Zobacz, jak trenować w mieszkaniu, by uzyskiwać rezultaty.

Schody dla redukcji kalorii

Spokojne chodzenie po schodach przez minut pozwoli ci zgubić niemal 200 kcal. Przy szybszym tempie możesz zgubić choćby 1000 kcal w okresie godziny. Jeżeli pragniesz rzeczywiście się zmęczyć, wypróbuj bieg po schodach – to teraz jedna z najmodniejszych dyscyplin wśród fanów ekstremalnego joggingu. Ta aktywność umacnia serce oraz polepsza wydolność krążeniowo-oddechową. W trakcie wspinaczki kształtujesz tkankę mięśniową łydek, ud, pupy i brzucha.

Krzesło dla wymodelowania figury

Zapewne nie zdajesz sobie sprawy, jaki przyrząd do treningów posiadasz własnym domu. Standardowe krzesło może ci służyć do ćwiczeń na wiele partii mięśni. Przedmiot taki musi spełniać wyłącznie jeden warunek – być stabilny, wobec tego wszystkie meble na kółkach odpadają. Aktywność w czterech ścianach z zastosowaniem krzesła to przepis na umocnienie całego organizmu, a szczególnie tkanki mięśniowej brzucha, nóg oraz pupy.

W sieci odszukasz ogrom instrukcji oraz motywujących filmików na treningi z krzesłem. My rekomendujemy szczególnie nową wersję planka. Przyjmij podstawową postawę „deski”, ale nogi opieraj na krześle, a nie macie. Potem na zmianę przyciągaj kolana do klatki piersiowej. Zrób nawet 15 powtórek na każdą nogę oraz powtarzaj serię 3 razy. Plank z krzesłem to przepis na modelowanie tkanki mięśniowej talii, pupy oraz umocnienie pleców.

Butelki z wodą na bicepsy

Trening w mieszkaniu może dać te same rezultaty, jak napinanie tkanki mięśniowej na sali treningowej. Butelki z wodą z uznaniem mogą zastąpić hantle. ZAleżnie od tego, na którym etapie zaawansowania jesteś, możesz użyć małych lub większych pojemników z wodą. Przy mało forsownych treningach sprawdzą się butelki o pojemności 1,5 l, ale możesz także wyposażyć się w znaczne bukłaki, w których mieści się 5 l płynu.

Poduszki dla lepszej równowagi

Na kanapie posiadasz parę dekoracyjnych poduszek? Wykorzystaj je. Delikatne i plastyczne przedmioty mogą ci pomóc w trakcie treningów na balans. Do owych ćwiczeń zazwyczaj stosuje się specjalistycznego przyrządu o nazwie bosu. To kombinacja piłki do treningów oraz stepu, dzięki któremu można trenować balans, wzmacniać tkankę mięśniową oraz pracować nad wytrzymałością. Zdziwisz się, jak trudno jest zachować balans, stojąc na miękkiej poduszce. Wypróbuj pompek, podpierając ręce na poduszce lub wykonuj przysiady, ustawiając jedną stopę na miękkiej powierzchni, a drugą na podłożu.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 150 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi