Ćwiczenia poprawiające sprawność seksualną - sprawdź jak zwiększyć Twoją radość z seksu!

Ćwiczenia poprawiające sprawność seksualną - sprawdź jak zwiększyć Twoją radość z seksu!

Redakcja

2016-09-30

brak komentarzy

Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi są doskonałe dla kondycji. Ale czy wiesz, że wizyty na sali treningowej pozwalają także wydobywać dużo więcej zadowolenia z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył 2-3 razy w przeciągu tygodnia, powiększysz własne seksualne możliwości, kondycję a także wydolność. Zobacz ćwiczenia poprawiające kondycję seksualną. 

Joga

Masz ochotę uatrakcyjnić własne życie intymne nowymi pozycjami? Joga pozwoli ci na przystosowanie ciała do zdecydowanie bardziej bezkompromisowych kompozycji, żebyś mógł uzyskać maksymalną przyjemność. Joga usprawnia gibkość oraz umożliwia urozmaicić pożycie seksualne. Pewni specjaliści uważają także, że pobudza ona kondycję seksualną, dodając siły. Rekomendują szczególnie asany umacniające mięśnie dna miednicy, np. pozycja łuku, pozycja pawia (zwana też pozycją balansową na rękach) oraz świeca.

Ćwiczenia Kegla

Treningi Kegla są skuteczne też dla panów – umożliwiają wydłużenie aktu płciowego a także umożliwiają kontrolę ejakulacji, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – taki, który umożliwia też zachowanie moczu. Nazwane nazwiskiem specjalisty z Los Angeles treningi polepszają kondycję tkanki mięśniowej dna miednicy, co korzystnie rzutuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą korzystać z mięśni Kegla, by spowolnić wytrysk, napinając je bezpośrednio przed orgazmem.

Aby poczuć, jak oddziałują, zacznij treningi mięśni Kegla wstrzymując strumień moczu. Następnie możesz trenować w dowolnym momencie a także dosłownie wszędzie, napinając mięsień łonowo-guziczny. Przytrzymaj 10 sekund a także rozluźnij, realizując tyle powtórek ile dasz 

Podnoszenie ciężarów

Każdy specjalista powinien zalecać program siłowy kuracjuszom, którzy chcą polepszyć jakość swojego seksu. Taki typ treningów uaktywnia wytwarzanie testosteronu, który okazuje się podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd płciowy. Skuś się na ćwiczenia z takim obciążeniem, które spowoduje, że poczujesz przemęczenie bezpośrednio przed 10 powtórką. Ilość głównego męskiego hormonu wzrasta, gdy aplikujesz błyskawiczne, mocne treningi, takie właśnie jak ćwiczenia na sali treningowej.

Ćwiczenia poprawiające sprawność seksualną to między innymi pompki, przysiady oraz "brzuszki". Treningi budujące tkankę mięśniową umacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej a także talii, pozwalając wydobywać większą satysfakcję z seksu. Umocnienie górnych partii ciała pozwoli ci kochać się więcej – dużo z tych mięśni pracuje w trakcie aktu płciowego.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Knee Active Plus w promocji:
Knee Active Plus
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 205 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Treningi