5 reguł zdrowego stylu życia

5 reguł zdrowego stylu życia

Redakcja

2016-09-23

brak komentarzy

Chcesz czuć się świetnie w swoim ciele, jeść zdrowo, a przy tym móc poszczycić się zgrabną figurą? Należ zastosować się do paru reguł, aby cieszyć się dobrym nastrojem i przeciwdziałać postępowi wielu chorób. Jak to wykonać? Przede wszystkim, wdrażaj zdrowe przyzwyczajenia sukcesywnie. W końcu, aby nabrać nowych nawyków należy cierpliwie je stosować przez raptem 3 tygodnie !

Bądź aktywna

Właściwie przygotowaną dietę trzeba łączyć ze sportem. Taki regularny wysiłek pozwala nie tylko na zachowani wagi, ale także zminimalizować ryzyko chorób nowotworowych, cukrzycy, rozwoju depresji, chorób mięśnia sercowego i układu naczyniowego. Dlatego poza zajęciami na siłowni, w klubie fitness czy sali baletowej, szukaj okazji do ruchu - apelują instruktorzy z portalu Lepszy Trener.

Zadbaj o odpowiednią dietę

Jedną z najistotniejszych kwestii zdrowego stylu życia jest zrównoważona dieta. Zgodnie z poleceniami specjalistów ds. żywienia trzeba konsumować składniki z różnorodnych grup żywności, tak aby w przeliczeniu na dzień zapewnić organizmowi białek, węglowodanów, tłuszczów, a także witamin i minerałów. Wybierajmy składniki zbożowe jako kluczowe źródło energii. W optymalnej diecie nie może brakować warzyw i owoców.

Znajdź czas na relaks

Racjonalna doba powinna dzielić się na 8 godzin pracy, 8 godzin snu oraz 8 godzin wypoczynku i pozostałych aktywności. Zaburzenie tej równowagi może okazać się powodem silnego stresu , a w rezultacie przyczynić się do osłabienia stanu naszego zdrowia. Fakt został potwierdzony przez naukowców – długotrwałe zmęczenie powiększa ryzyko rozwoju chorób XXI wieku.

Wybierz odpowiednie suplementy

Suplement to składnik diety, który nie tylko wyrówna braki minerałów, ale również wesprze trudy w walce z nadprogramowymi kilogramami. Odpowiednio dobrane suplementy na podstawie naturalnych ekstraktów nie tylko podkręcą tempo przemiany materii, ale także usuną substancje toksyczne z organizmu.

Opanuj stres

Szybkie tempo życia, prace domowe, rosnąca odpowiedzialność za wykonanie zadań w pracy powoduje, że stale borykamy się z przewlekłym stresem. Jednak, jego rezultaty mogą okazać się groźne dla naszego zdrowia. Długotrwały stres pobudza zwiększa ryzyko nowotworu, choroby mięśnia sercowego czy choroby XXI wieku. Co gorsza, zdecydowanie osłabia zdrowie psychiczne. Dlatego naszym najskuteczniejszym sposobem są ćwiczenia odprężające, praktyki medytacyjne czy też pozytywne nastawienie. Nie zapominaj o systematycznych posiłkach, trenuj sport, relaksuj się, wybieraj mądrze suplementy, a przede wszystkim ... uśmiechaj się!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

KobietaLifestyleProfilaktyka zdrowotna